WBSC představila nové partnery pro Premier 12

(Last Updated On: 22.7.2019)

Na pondělní tiskové konferenci představil prezident Světové baseballové a softbalové konfederace (WBSC) Riccardo Fraccari nové partnery pro elitní turnaj Premier 12.

Do prvního nadhozu Premier 12 2019 zbývá přesně 100 dní a i proto byl ideální čas představit nové sponzory této akce. Jedním z hlavních sponzorů bude švýcarský výrobce luxusních hodinek HUBLOT, který bude sponzorem a partnerem časomíry a hlavně “Pitch Clocku”. Také cena pro nejužitečnějšího hráče turnaje ponese v názvu jméno společnosti.

Dalším významným sponzorem bude japonská značka SSK, která je známá baseballovým fanouškům i u nás. Ta by měla dodávat baseballové míče a oblečení pro rozhodčí. Firma SSK navíc dá 10 000 míčů k prvním zakoupeným vstupenkám na turnaj Premier 12.

Oficiiální míč Premier 12
Oficiální míč Premier 12¨2019 © WBSC

Staronovými partneri turnaji budou společnosti ASAHI BREWERIES, LTD., GungHo Online Entertainment, Inc. a NISSAN MOTOR CO.,LTD. Zdá se, že turnaj Premier 12 je pro potencionální partnery velmi zajímavý. Podle statistik navštívilo zápasy prvního ročníku přes 235 tisíc fanoušků a přenosy utkání měli potenciální dosah až do 253,7 milionů domácností po celém světě. Semifinálové utkání mezi Japonskem a Jižní Koreu tehdy v krajině vycházejícího slunce sledovalo přes 25% televizních diváků.

Ján Jabrocký

Czech and Slovak baseball journalist.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

%d blogerům se to líbí: